Det stora företagets IT-lösningar till alla!
© EPM Data AB

“Direktkontakt med en kvalificerad tekniker”

Aktuellt

Servicedesk

Vi erbjuder ett komplett utbud av supportrelaterade tjänster till små och medelstora företag och organisationer. Hos oss får du alltid direktkontakt med en kvalificerad konsult som kan hjälpa dig med ditt problem utan att behöva hänvisa dig vidare. Vår helpdesk bemannas av samma erfarna och gediget utbildade medarbetare som genomför avancerade konsultuppdrag ute hos kunder.

Det går alltid att komma i kontakt med vår support per telefon och e-post, eller via vårt egenutvecklade ärendehanteringssystem på webben. Med ärendehanteringssystemet kan du även följa ett ärende från att det anmäls till att det avslutas, och du får en rapport om vad som gjorts. Ärenden som anmäls under ordinarie öppettid behandlas inom avtalad maximal tid. Utanför ordinarie arbetstid erbjuder vi jourberedskap dygnet runt (se ”Jourberedskap” under ”Våra tjänster”).

Vår helpdesk har möjlighet att hjälpa dig på distans genom att via fjärrstyrning tillfälligt “ta över” din dator. På så sätt löser vi inte bara problemet åt dig, utan kan även visa dig hur du ska göra. Om vi inte kan koppla upp oss mot din dator bokar vi i stället ett besök med en av våra tekniker på plats hos dig.

epm-dataab

EPM har sedan starten 1994 hjälpt små och medelstora företag/organisationer att sköta sin IT-drift. Traditionellt har vi gjort det genom att erbjuda driftstödsavtal och support på allt från enstaka delkomponenter till outsourcing av hela IT-funktionen. På senare år har vi arbetat intensivt med virtuell infrastruktur och serverhosting. Kostnadseffektiva tjänster för serverhosting och IT-drift med hög säkerhet och tillgänglighet utgör idag kärnan för vår verksamhet. Vi har tagit ytterligare steg mot framtiden med vår tjänst EPM Cloudplace. En privat molntjänst som erbjuder IT som funktion och garanterar funktionalitet upp till både desktop och applikationsnivå.